أبحث عن موضوع

الثلاثاء، 3 ديسمبر 2019

اشتكيتك ................... بقلم : اسامة فؤاد حنا _ مصر



اشتكيتك والشكوى لغير الله مذلة

ونسيتك وزمان الحب اللى ولى

كنت حبيبى النهاردة وبكرة.. وكان بينا احلى ذكرى

ابعد عنى لو سمحت ... وكفاية مر وعذاب

وحاسبنى لويوم فتحت... لقلبك من تانى باب

كنت اجمل ضحكة واحلى طلة

خلاص اللى بينا مات... وراح كل شئ لحاله

واصبح مجرد ذكريات... والحب عايش فى خياله

والحب لا يعرف دين ولا مله

يللى كنت حبيبى زمان....علمتنى الهجر والنسيان

معدش ليك فى قلبى مكان...ومسيرنا ننسى الاحزان

وزى ادم خرجت انا من الجنة

كنا مابنفارقش بعض...طايرين من كتر الفرحة

نبت واحد فى الارض ... وردتين فى شجرة طارحة

و الناس يشوفونا يقولوا ما شاء الله

انا غير كل الناس....يا ريت تشعرى وتحسى

لو كان عندك احساس ...كنتى تشوفى و تبصى

و انا ف حبك لاقوة لى ولا حول

كتير كنت باديكى مهلة ... واقول يمكن ترجع وتحن

وفكرتى ان الحياة سهلة...واتارى الكدب عندك فن

ومع الايام هتعرفى مين كسب الجولة كلمات اسامة فؤاد حنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق